Rozpoznawalność polskich miejsc turystycznych na arenie krajowej zdecydowanie zwiększa się dzięki innowacyjnym projektom promocyjnym. Wśród nich znajduje się kampania „Toruń Travel”, która została stworzona przez Lokalną Organizację Turystyczną (LOT) Toruń, i zdobyła uznanie jako jeden z najlepszych projektów tego typu.
Podczas ceremonii inauguracyjnej Targów Tour-Salon, Toruńska LOT otrzymała prestiżowe wyróżnienie „Róża Regionów” za swoją kampanię „Toruń Travel”, ocenioną jako najlepszy projekt promujący polskie atrakcje turystyczne. Wielostronny sukces tej kampanii, jak podkreśla prezes zarządu LOT Toruń, Ryszard Kruk, to wynik współpracy między wieloma instytucjami skupionymi w ramach organizacji.
W ciągu roku LOT Toruń aktywnie promował miejskie atrakcje, m.in. za pomocą serii filmów. Zaangażowanych było wiele instytucji oraz przedsięwzięć, w tym Muzeum Okręgowe, Muzeum Twierdzy, Muzeum Piśmiennictwa i Drukarstwa w Grębocinie, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, Muzeum Etnograficznego im. Marii Znamierowskiej-Prüfferowej, Muzeum Witraży „Nisza”, Toruńskie Flisaki, Nasuta Copernicus, a także hotele i restauracje takie jak Karczma Spichrz, Mercure Toruń Centrum, Hotel Eter, Restauracja Esencja, Copernicus Toruń Hotel, Restauracja SALT oraz Toruń Hotel 1231.
Uznane wyróżnienie „Róża Regionów” w imieniu Lokalnej Organizacji Turystycznej Toruń odebrał Prezes Zarządu Ryszard Kruk z rąk Jagody Walczak, Dyrektorki Wiadomości Turystycznych i redaktorki miesięcznika branżowego MICE Poland.